Minyak Bersih macam baru beli lepas pakai ni!
Mutu masakan jadi Naik 10x Ganda !

KHAS UTK : IBU SUKA MEMASAK

Ini cara paling senang dan proven ibu wajib tahu. Dapur jadi cantik macam hotel !

Cuba tonton video ni …

Apa kata mereka yang dah cuba ProFilter?

Wahh, mama sy dah lama cari penapis macam ni. Penapis pun baik siap ada penutup lagi. Recomended!
Suzy
31, Selangor
5/5
Sangat berbaloi dengan harga dan kualiti. Cantik... ruang yang besar untuk minyak sudah dipakai. Akan repeat lagi..
Sharifah
35, Negeri Sembilan
4.6/5
Memudahkan kerja dapur. Tak perlu recycle botol lama dah pasni. Terus letak minyak dalam profilter je!
Zarina
46, Johor
5/5

Sumpah penat kerja dapur jadi susah

Kebanyakan ibu memasak mesti ada masalah di bawah ni kan?

SUSAH NAK SIMPAN

Profilter senang nak simpan minyak yang sudah digunakan semudah ABC

TAK BOLEH SIMPAN MINYAK PANAS

Profilter dibuat khas dari steel untuk tahan minyak masak panas.

MINYAK SELALU BERKERAK

Tapis dengan Profilter minyak terus bersih 10x!

DAPUR TIDAK KEMAS

Rekaan minimal akan  membuatkan dapur anda lebih kemas dan teratur.

Apa Kelebihan Profilter?

Pembantu yang sangat diperlukan ketika di dapur!

Senang Dicuci

Hanya pakai sabun pencuci biasa untuk bersihkan profilter

Anti Bocor

 Badan diperbuat dari aluminium dapat mengatasi kebocoran

Stainless steel filter

Penapis diperbuat dari stainless steel anti karat tahan lama.

Pelapik Bergerak

Pelapik bergerak senang nak letak di mana sahaja ruang dapur anda

Kapasiti Besar

Kapasiti yang besar dapat memuatkan sehingga 1.8L cecair

Mesra Pengguna

Bahan yang mesra dan mudah untuk digunakan

Masih ragu? Tengok lagi kata mereka yang dah guna!

Besar dan lebar. Material stainless steel nampak kukuh dan tahan lama. Terima kasih seller.
Ismail
Perak
5/5
Barang dah sampai, ingat kecil tapi besar! cukup puas hati barang nya...
Intan
Selangor
4.7/5
Lama survey profilter ni, akhirnya beli disini jgk sebab murah dan kualiti cantik!
Hani
Kota Tinggi
4.7/5

100%
ProFilter Guarantee

Tahan lama, anti kotoran, minyak bersih, sepanjang  masa.

Jika anda tak puas hati, kami tidak layak terima 1 sen pun.

Kami akan pulangkan balik duit anda 100% tanpa risiko 

Kerana kami percaya pada produk ini dan kepuasan pelanggan adalah keutamaan kami.

TAWARAN ISTIMEWA KHAS KEPADA IBU DI LUAR SANA

Jangan risau, harga yang ditawarkan sangat berbaloi demi mengatasi masalah anda.

Ini harga sebenar 1 unit Profilter

RM75 + RM10 (POSTAGE)

Berita baik untuk anda jika anda dapatkan sekarang hanya di laman ini, kami berikan PENJIMATAN TAK MASUK AKAL dengan ….

PERCUMA PENGHANTARAN

Percuma penghantaran ke seluruh Malaysia

KAIN MICROFIBRE

Kain ni adalah anti air dan minyak. Sekali lap terus cuci! Memang wajib ada di dapur rumah. Sementara stok masih ada.

PAKEJ KOMBO JIMAT 60%

Kami menyediakan pakej kombo sempena meraikan lebih 2000+ pembeli untuk anda supaya dapat berkongsi dengan yang tersayang.

1
CUSTOMER MEMBELI

Rutin memasak anda kini lebih senang dan mudah dengan ProFilter~

HARGA PROMOSI TERUS DARI HQ DISKAUN BERGANDA !

Untuk buat pembelian dan claim free postage sila klik butang di bawah.

Untuk pembelian kombo kami buat diskaun sehingga 60% !

SET 3

KONGSI DENGAN KELUARGA MERTUA

RM139

3 PROFILTER + 1 (Percuma)

PERCUMA PENGHANTARAN

JIMAT RM137 !

PERCUMA KAIN MICROFIBRE

WARRANTY 30HARI

 

SET 2

KONGSI DENGAN IBU!

RM89

2 PROFILTER

PERCUMA PENGHANTARAN

JIMAT RM49 !

PERCUMA KAIN MICROFIBRE

WARRANTY 30HARI

SET 1

KEGUNAAN SENDIRI

RM69

1 PROFILTER

 RM10 Caj Penghantaran

WARRANTY 30HARI

Soalan Lazim

Masih ragu – ragu untuk membeli ProFilter? Anda boleh dapatkan maklumat lanjut melalui soalan lazim di bawah untuk bantu anda buat keputusan. 

Postage akan dibuat serta merta dan sampai lebih kurang 2-5 hari bekerja.

Boleh. Daya ketahanan produk ini telah diuji beberapa kali sebelum dijual ke pasaran.

Produk ini sesuai untuk semua wanita yang suka kan kebersihan yang tinggi di dapur mereka.

Profilter menggunakan teknologi dari Jerman! Kualiti memang tahan lasak dan cantik untuk hiasan dapur.